Contact Us

Name

Email *

Message *

YA ALLAH......!!! ISTERI PENZ1NA DIPENUHI LINTAH,??? SILAHKAN SHARE KE TEMAN MU SEMOGA BERMANFAAT

YA ALLAH......!!! ISTERI PENZ1NA DIPENUHI LINTAH,??? SILAHKAN SHARE KE TEMAN MU SEMOGA BERMANFAAT

Hasil gambar untuk YA ALLAH......!!! INI KISAH MAYAT ISTERI P3NZ1N4 DIPENUHI LINTAH.!!KISAH NYATA..!! SILAHKAN SHARE KE TEMAN MU!!narasi azab seorang isteri yang sukai berzin3 (s3x) dengan lelaki lain, narasi ini di ambil dari narasi benar yang diceritakan pada penulis oleh Bomoh Pakar Rawatan Sakit Cinta, En. Idris Zakaria yang saat ini menetap di Kampung Tasik Berangan, Pasir Mas, Kelantan. Sekarang ini beliau bergiat cergas berikhtiar mengubati persoalan rumah tangga dan persoalan cinta tidak kesampaian, memperoleh narasi ini dari kes-kes yang telah diadukan padanya. Semoga kita peroleh manfaat dan pengajaran darinya.

Dalam saya menjaga seorang pesakit, saya telah dikhabarkan satu narasi tragis mengenai seorang isteri curang. Jamilah isteri pada Husin masih tetap jelita walau telah beranak pinak. Beliau pandai bergaya, bertudung litup, berkulit putih dan mempunyai bentuk badan yang menarik. Jamilah peroleh sumber kewangan lewat langkah berniaga kecil-kecilan iaitu dengan jual beras seludup dari Thailand untuk membantu suami yang waktu itu hanya seorang petani di kampung.
Waktu itu aktivitas penyeludupan beras tidak dikawal oleh kerajaan seperti sekarang ini jadi ramai sebagian wanita melibatkan diri dengan berniaga beras seludup dari Thailand. Pendapatan hasil penjualan beras seludup tidak seberapa hanya dapat menaruh hidup sepanjang hari sahaja. Jelas En. Idris.

Suami Jamilah Husin berumur 50an (tidaklah nama sebenar) merestui pekerjaan isterinya itu. Husin juga tampak tidak selincah isterinya, beliau berjiwa lembut dan menurut apa sahaja kata isterinya tanpa ada ada banyak bantahan. Semakin lama manfaat Husin sebagai ketua keluarga semakin pupus dek ketidaktegasan dirinya pada Jamilah yang makin bebas ke sana ke mari.

Husin baik dan jujur orangnya dan sedikit perangai. Jamilah keluar masuk rumah dan kerjakan pekerjaan terkadang pulang lewat malam bahkan sempat juga tidak pulang untuk sehari dua tidak jadi persoalan pada Husin. Husin meyakini akan apa yang Jamilah kerjakan untuk mencari wang dan membela nasib keluarganya.

Ramai wanita sekitaran kampung Jamilah kerjakan pekerjaan jual beras seludup namun ianya sekedar hanya dapat menyara kehidupan ala kandungan sahaja. Berbeza dengan Jamilah yang memerlihatkan sedikit menawan dengan gelang dan rantai emas yang banyak pada tubuhnya. Ramai orang mempertikai akan kelebihan Jamilah memerlihatkan menawan sebegitu. Jadi ada beberapa orang yang inginkan tahu bagaimana dia bekerja, tengah ramai juga yang lakukan pekerjaan sama namun tidak semewah Jamilah.

Mulai sejak itu banyak mata yang mengintip tiap-tiap gerakan Jamilah tidak ada disedarinya. Mula-mula rahsia Jamilah terbongkar waktu pihak Imigresen Thailand buat kontrol di sempadan jadi tertangkap beberapa orang yang cuba menyeludup masuk beras dari Thailand termasuklah Jamilah ditahan sama waktu itu.

Namun setelah beberapa jam lantas terlihat Jamilah dilepaskan oleh seorang pegawai kastam Thailand dengan muka yang senyum dan beras seludupnya juga selamat dibawa balik ke Malaysia. Beberapa orang lain yang menyeludup masuk beras terpaksa sekali membayar denda dan beras sangat terpaksa dirampas Sikap tidak suka hati rakan-rakan penyeludup lain mula membuak-buak mengapa Jamilah terlepas tengah mereka terima nasib sebaliknya. Jadi siasatan di buat oleh beberapa orang yg tak suka hati sehubungan. Jadi disuatu hari mereka peroleh tahu rupa-rupanya Jamilah telah berikan rasuah dengan Pegawai Kastam Thailand berkenaan dengan meniduri dirinya.

Jadi rasuah itu tidaklah sekali dua bahkan telah banyak kali berlaku setiap waktu tidak dapat membolosi diri ditahan Kastam Thailand di sempadan. Tak lama kemudian dapat lagi berita menyampaikan Jamilah juga buat perniagaan sampingan waktu ada di Thailand. Rupa-rupanya Jamilah memperdagangkan tubuhnya sebagai pelacur dengan lelaki Thailand. Jadi bisa saja Jamilah bisa beli emas yang banyak.

Jadi ramai
dikisahkan akan narasi Jamilah yang sedemikian rupa,
orang ramai tidak hairan dengan kemewahanyang Jamilah punyai jadi dicemuhi dan diliat jijik terhadapnya oleh orang kampung serta beberapa orang setempat. Tergamak Jamilah kerjakan perkara terkutuk sedemikian cuma mencari sedikit kemewahan. Husin telah diberitahu sinyal tanda isterinya itu namun Husin tidak yakin narasi sedemikian dan buat tak memahami sahaja. 

Husin yang sudah lewat 50an mungkin saja juga tidak segagah dahulu lagi ketika Jamilah berusia lewat 40an masih tetap bernafsu mungkin ianya satu perlakuan yang tertekan terkecuali ketertarikan pada wang. Husin hanya berserah pada Allah, bakal menuduh isterinya curang beliau tidak memiliki cukup bukti dan tidak saksikan dengan mata kepala sendiri.

Selang setahun lebih lantas Jamilah terserang sakit kepala lalu demam dan jatuh sakit. Makin hari makin teruk sakit Jamilah. Selang beberapa minggu lantas Jamilah alami nazak yang teruk. Pada hari sakaratul maut Jamilah dijelaskan menyalak seperti anjing untuk demikian kali kurang daripada sepuluh salakan terlebih dulu nyawanya habis. Jamilah habis nyawa dalam kondisi menyedihkan matanya terbeliak ketika lidahnya terjelir. Ahli keluarga yang berkumpul turut merasa pelik akan perilaku Jamilah menyalak terlebih dulu hembuskan nafas terakhir dan mati dalam keadaaan yang sebegitu.

Upacara kematian seperti umum orang kampung lakukan untuk menyempurnakan jenazah Jamilah. Setelah dikafankan liang lahad disukat dan digali tibalah waktu untuk dikebumikan. Sebaik sahaja jenazah Jamilah dimasukkan ke liang lahad mendadak didapati panjang liang lahad itu tidak penuhi untuk menaruh mayatnya. Mayat Jamilah diukur awal mulanya dan liang lahad di panjang sekali lagi namun masih tetap kurang panjang lagi. Diulangi kali ketiga dipanjangkan lagi liang lahad itu juga sekian perihal masih tetap kurang panjang. Satu momen mempesona telah berlaku mayat Jamilah disimpan sekian tidak ada memanjangkan lagi liang lahadnya.

Setelah semua keluarga pulang ke rumah tiba waktu untuk Husin buat sijil kematian Jamilah pada hari itu juga. Jika diminta kad inginalan daripada anak perempuannya kata anaknya itu, Allah, abah ketika mengkafankan mayat ibu saya ada kad inginalan atas jenazah mak, bermakna kad inginalan itu ada berbarengan mayat mak dalam simpan Husin agak terganggu memarahi anak perempuannya itu namun sangat terpaksa memanggil penggali simpan di situ agar menggali kembali liang lahad simpan arwah Jamilah yang baru beberapa jam dikebumikan tadi.

Jadi simpan itu digali awal mulanya, alangkah terkejutnya beberapa orang yang mengikut Husin termasuk diri saya sendiri saksikan mayat Jamilah telah didatangi beberapa ekor ulat seperti lintah namun bertaring menggigit tubuh mayat Jamilah. Husin mengenepikan beberapa ekor ulat itu demikian kali namun ulat yang sama itu kembali ke tempat asal di mana ianya menggigit tubuh mayat Jamilah tadi. Momen itu begitu pelik sekali.
Lalu mayat Jamilah sangat terpaksa dipusingkan agar tangan dapat diseluk dalam bungkusan kain kafannya untuk peroleh kad inginalannya. Dalam mengiringkan mayat Jamilah itu sekali lagi surprise berlaku. Ada beribu-ribu ekor ulat seperti lintah bertaring itu ada di bawah mayat Jamilah. Selekasnya kami menimbusnya kembali sesudah berjaya peroleh kad inginalannya itu.

Saya tak dapat pikirkan akan apakah rahsia sesungguhnya momen yang Allah pertunjukkan sebegitu. Namun saya terasa agak seram dan insaf jika saksikan momen aneh sebegitu buat pertama kalinya dalam momen hidup saya. Di dunia lagi Allah sudah tunjukkan azabnya apatah lagi diakhirat nanti.

Saya dapat berikan deskripsi atas momen sekian bahawa kita manusia tidak dapat lari daripada azab pembalasan apabila lakukan salah yang besar atau dosa yang besar. Untuk isteri-isteri tetapkan iman, jangan sampai berlaku curang pada suami kita nescaya dosanya sangat besar.

Dosa berzin4 sudah cukup besar tidak tertanggung untuk yang masihlah bujang, apatah lagi wanita yang bergelar isteri kerjakan zin4. Nauzubillahhanya Allah sahaja yang tahu akan azabnya nanti.

Di dunia lagi sudah Allah perlihatkan jadi keduanya sama kita ambil iktibarnya supaya ianya tidak berulang lagi dimasa hadapan pada diri kita atau keluarga kita, minta disisihkan Allah..
.....


JIKA MENURUT ANDA BERMANFAAT, 
SILAHKAN BAGIKANKE TEMAN ANDA



No comments:

Post a Comment

Back To Top